הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...

עיצוב לוגו לקבוצת מדריכי הטיולים "על המקום", כחלק ממיתוג ושפה חזותית מקיפה. טיפוס האות העברי מבוסס על שילוט רחוב ישן בירושלים, שפותח לפונט שלם. העיצוב משקף את העיסוק העדכני והנוסטלגי של "על המקום" בירושלים החדשה והארצית וחיי היום יום שלה. ובעיקר את מה שהם מנסים להזכיר כל יום: כשהולכים ברחוב בירושלים, כל רחוב, זה אף פעם לא סתם רחוב וסיפור מרתק כלשהו תמיד מסתתר מעבר לפינה

חלל עבודה טכנולוגי מעורר השראה הממוקם בבית הנסן, ומעודד מצוינות וחשיבה יצירתית תוך מתן גישה חופשית לכלי ייצור דיגיטליים מתקדמים. מטרת פיקו מייקרס היא הנגשת כלי הייצור המתקדמים ויצירת קהילת מייקרים מקומית תוך שילוב אוכלוסיות מגוונות מהעיר. פיקו מייקרס מצויד במיטב הכלים ליצירה דיגיטלית כולל מדפסות תלת ממד, ערכות ארדואינו ועוד. פיתחנו עבורו שפה מיתוגית שנעה בין שפה טכנולוגית מתקדמת לבין שפה משחקית וקורצת. התוצאה היא שפה עדכנית בעלת תנועה שמדגישה תהליכים, אבל כאלה שנעשים בכיף. שווה לקפוץ לשם, ואם יש לכם ילדים/ות בגילאים המתאימים, רוצו לרשום אותם
כל עסק שרוצה להיות נוכח גם ברשת, חייב לפנות למשרד פרסום דיגיטלי, ולהבין מהן האפשרויות שלו לחדור לרשת. ניתוח הפעילות העסקית, הבנת השוק בה העסק הזה פועל, הבנת היעדים שלו ומיהם המתחרים בשוק שלו, יעזרו למשרד הפרסום להציג בפניו את צעדי הפרסום המתבקשים לגביו. אפיון העסק בדרך כלל נעשה במושגים של: יקר, זול, תוצרת כחול לבן, יבוא מסין. פרישה ארצית, סוגי מו...
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
העולם הדיגיטלי יצר מושגים חדשים בעולם הפרסום, בכל הנוגע ליכולת של עסקים קטנים להשוות את יכולות הפרסום שלהם עם עסקים גדולים וזה זועק מיתוג עסקי. בעבר רק החברות המרכזיות במשק עברו תהליך של מיתוג עסקי והם הקצו לכך תקציבי ענק. זה הלך עם נוכחות חזקה, גדולה ויקרה בערוצי המדיה הכתובה והאלקטרונית וזה תאם את הרצון שלהם להציג את עצמם כברי סמכא ולהיות מובילים...
כל עסק שרוצה להיות נוכח גם ברשת, חייב לפנות למשרד פרסום דיגיטלי, ולהבין מהן האפשרויות שלו לחדור לרשת. ניתוח הפעילות העסקית, הבנת השוק בה העסק הזה פועל, הבנת היעדים שלו ומיהם המתחרים בשוק שלו, יעזרו למשרד הפרסום להציג בפניו את צעדי הפרסום המתבקשים לגביו. אפיון העסק בדרך כלל נעשה במושגים של: יקר, זול, תוצרת כחול לבן, יבוא מסין. פרישה ארצית, סוגי מו...
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...
×