מיתוג מחדש של תזמורת פירְקַת אלנוּר למוסיקה קלאסית מזרחית. פרויקט מאתגר ומרגש, שאפשר לנו לחשוב מחדש על מהי מוסיקה ערבית קלאסית במרחב שלנו וכיצד מבטאים אותה ויזואלית. הפיצוח הגיע כשנפל הז'יטון שהשפה שאנחנו רוצים ליצור, ומקווים שגם הצלחנו, היא שפה שמתאימה לכל תזמורת קלאסית מהשורה הראשונה באשר היא, מתוך הסתכלות בינלאומית ולא בהכרח לוקאלית. היה לנו העונג לעבור את המסע הזה יחד איתם. מאחלים לפירקת אלנור הצלחה רבה בארץ ומחוצה לה
PRACTIC הוקם בשנת 2003 על ידי אורלי שפירא וסיפק מאז שירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 לקוחות. בPRACTIC איננו מתמקדים באסטרטגיה אלא בתוצאות, לכן אנו מקדישים 90% מהזמן ליישום תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו. הכלים בהם אנו משתמשים יצירתיים ועדכניים וכוללים פעילויות מסורתיות כמו שיתופי פעולה ופנייה ממוקדת ללקוחות ופעילויות דיגיטליות עם הכלים המתקדמים ביותר.
שיווק, פרסום וקידום אתרים הן הדרכים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים המכירים את הארגון, המתעניינים המוצרים או בשירותים שאנחנו מוכרים - וגם את אלה שפונים אלינו, והופכים לקוחות של העסק. דרך רשת האינטרנט, ניתן לבצע תהליכי פרסום וקידום ממוקדים או מרחבים, קצרים או ארוכים, ובעלי מאפיינים רבים ושונים שיתאימו בדיוק לתחום העיסוק וללקוחות הפוטנציאליים ש...

לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי

היום, קשה למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא פלטפורמה נפלאה לשיווק - הוא יכול להגיע לכל בית, בארץ או בחו"ל; הוא יכול למסור כל מסר, באמצעות מילים שיווקיות ומיתוג ויזואלי; הוא יכול לגרום ללקוחות הפוטנציאליים של העסק לחשוב שמדובר בעסק גדול, יעיל, ובעל מוניטין - גם אם מדובר בעסק של שני אנשים שנפתח לפני חצי שנה - אבל מה עושים על מנת למנוע...

כל עסק שרוצה להיות נוכח גם ברשת, חייב לפנות למשרד פרסום דיגיטלי, ולהבין מהן האפשרויות שלו לחדור לרשת. ניתוח הפעילות העסקית, הבנת השוק בה העסק הזה פועל, הבנת היעדים שלו ומיהם המתחרים בשוק שלו, יעזרו למשרד הפרסום להציג בפניו את צעדי הפרסום המתבקשים לגביו. אפיון העסק בדרך כלל נעשה במושגים של: יקר, זול, תוצרת כחול לבן, יבוא מסין. פרישה ארצית, סוגי מו...
ההבדל בין פרסום לגוגל לבין פרסום בפייסבוק מתחיל כבר בשורת החיפוש. דרך גוגל מגיעים אליך באמצעות באנרים ומודעות שאתה מפרסם ובפייסבוק דרך טכנולוגייה שנקראת PUSH. אתה הוא זה שפונה לגולש. אז מה עושה ההבדל הזה? ראשית יש לך יכולת השפעה הרבה יותר גדולה על גולש שאתה הגעת אליו, כי אם הגעת אליו סימן שהוא נחשף אליך ויתכן כי בעתיד יזדקק לך וזו היחשפות מוכרת ל...

גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
העולם הדיגיטלי יצר מושגים חדשים בעולם הפרסום, בכל הנוגע ליכולת של עסקים קטנים להשוות את יכולות הפרסום שלהם עם עסקים גדולים וזה זועק מיתוג עסקי. בעבר רק החברות המרכזיות במשק עברו תהליך של מיתוג עסקי והם הקצו לכך תקציבי ענק. זה הלך עם נוכחות חזקה, גדולה ויקרה בערוצי המדיה הכתובה והאלקטרונית וזה תאם את הרצון שלהם להציג את עצמם כברי סמכא ולהיות מובילים...

גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
בעולם המיתוג המסורתי, הכול הרבה יותר ברור. עסקים משקיעים לא מעט בספרי מיתוג עבי כרס, המפרטים את החוקים והתקנות הנוגעים ללוגו, לצבעי המותג, לשפה החזותית, לשפה הוורבלית וליישומים השונים שלהם באמצעי מדינה שונים. אין ספר מיתוג שנכתב בעשורים האחרונות שאינו מתייחס גם ליישומה של שפת המותג בעולם הדיגיטלי, אולם בעלי עסקים רבים, למדו על בשרם בדרך הקשה, כי...

מיתוג למבשלת אודיז המיוצרת בכפר גלעדי שבגליל העליון, וצופה להר החרמון. המתכון של אודיז הועבר מאב לבנו, שאהבתם לבירה דחפה אותם להקים במשותף את המבשלה הצפונית. מעיין "עין השומר", אשר נובע למרגלות החרמון, מספק את המים הטהורים המשמשים לייצור הבירה. מבשלת אודיז כוללת שלושה סוגי בירה. כל אחד מהם מקבל את טעמו הייחודי מהטרואר הגלילי. את כל זה ארזנו יחד לסדרת תוויות מהנוף הגלילי, כאשר בכולם החרמון צופה ממעל, והחיות הטיפוסיות לאזור נוכחות לאורך כל הדרך. התוצאה שהתקבלה הינה חוויה גלילית-ישראלית ייחודית בצבעים, בטקסטורות ובאווירה הכללית
לא מעט אנשים במדינת ישראל ניזונים ממדורי ביקורת. זה מתחיל ממדורי אוכל, עובר למדורי ספרים, פוליטיקה ועוד. זהו המצע עליו הם מתבססים ואשר מוביל להשקפת עולמם ובהמשך- לרכישה תלוית ביקורת. אם הם קראו על מסעדה טובה, הם כבר ידברו על זה בסלון, אחר כך הם יגיעו אליה, וזה בדיוק מה שהם יעשו כאשר יחליטו לקנות את הספר המומלץ, לראות את הסרט הנהדר וכו'. אנשים רבי...
×