שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט
למתג בית ספר זו לא משימה פשוטה, בטח שלא בעולם טכנולוגי-משתנה במהירות. ומשימות לא פשוטות אנחנו אוהבים!אחרי ניתוח קהל היעד, המתחרים ושדה הפעילות, החלטנו להתמקד בערך הגבוה שהם יודעים לתת שם, בטח בתמורה לכסף. קראנו לזה "מודל איקאה", שזה אומר מוצר ברמה מאוד גבוהה במחיר נמוך מהמתחרים. וכשזה ישאל "איפה חסכתם עלי?" נענה לו שחתכנו את כל מה שמיותר, והשארנו מודל רזה שעובד. ועוד איך עובד. במסגרת הידוק וחידוד המסר ברור היה שהשם שבחרנו מושלם
יש היום הרבה חברות מיתוג דיגיטל שעושות מיתוג וכדי להבין האם יש מחיר למיתוג צריך להבין מה זה בכלל מיתוג. מיתוג זה לא דבר שאפשר לתפוס אותו בשתי ידיים ולהכניס לכיס. אין לו ריח, אין לו צבע, אין לו טעם אבל יש לו עולם ומלואו- והכול בראש. מיתוג זה סולם הערכים שאתה רוצה שיחשבו עליך וזה כולל: אמינות, יציבות, מקצועיות, איכות, ייחוד, יוקרה וכו'. את כל הערכי...
PRACTIC הוקם בשנת 2003 על ידי אורלי שפירא וסיפק מאז שירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 לקוחות. בPRACTIC איננו מתמקדים באסטרטגיה אלא בתוצאות, לכן אנו מקדישים 90% מהזמן ליישום תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו. הכלים בהם אנו משתמשים יצירתיים ועדכניים וכוללים פעילויות מסורתיות כמו שיתופי פעולה ופנייה ממוקדת ללקוחות ופעילויות דיגיטליות עם הכלים המתקדמים ביותר.
בשנים האחרונות עולם הצרכנות השתנה, הצרכנים חסמו עצמם לערוצי השיווק המקובלים, יש להם יס/הוט עם ממירים מקליטים, והם מריצים קדימה את הפרסומות בטלויזיה, הם מתעלמים מהפרסומות או מעמודי הפרסומות בעיתונים, והגלישה שלהם באינטרנט הפכה לנטולת מודעות, אם בשל חוסמי מודעות או בשל התעלמות מוחלטת מהפרסום.הם לא מתעניינים יותר בבאנרים הקופצים, בכפתורים או במודעות...
PRACTIC הוקם בשנת 2003 על ידי אורלי שפירא וסיפק מאז שירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 לקוחות. בPRACTIC איננו מתמקדים באסטרטגיה אלא בתוצאות, לכן אנו מקדישים 90% מהזמן ליישום תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו. הכלים בהם אנו משתמשים יצירתיים ועדכניים וכוללים פעילויות מסורתיות כמו שיתופי פעולה ופנייה ממוקדת ללקוחות ופעילויות דיגיטליות עם הכלים המתקדמים ביותר.
עיצוב לוגו לקבוצת מדריכי הטיולים "על המקום", כחלק ממיתוג ושפה חזותית מקיפה. טיפוס האות העברי מבוסס על שילוט רחוב ישן בירושלים, שפותח לפונט שלם. העיצוב משקף את העיסוק העדכני והנוסטלגי של "על המקום" בירושלים החדשה והארצית וחיי היום יום שלה. ובעיקר את מה שהם מנסים להזכיר כל יום: כשהולכים ברחוב בירושלים, כל רחוב, זה אף פעם לא סתם רחוב וסיפור מרתק כלשהו תמיד מסתתר מעבר לפינה
שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט

עמותת סיכוי פנתה אלינו כדי לעשות סדר בארבע קבוצות תיירות בגליל. היה להם חשוב לשמור על הזהות העצמאית של כל מותג, וכן היה להם חשוב שהטפל בלוגואים אך ללא שינוי משמעותי. ראשית, בודדנו צבעוניות לכל קבוצה, כדי לבדל כל קבוצה מהשניות. שנית, איחדנו את השפה החזותית. טיפוגרפיה, גריד ואופי. שלישית, יצרנו מותג אב ראשי, שיאגוד וירכז בתוכו את כלל הקבוצות. פעולה זו יוצרת סדר ומבטלת את התחרות הפנימית המיותרת שהתקיימה בין הקבוצות השונות, ובמקום זאת מבטאת שפע ומגוון. עמותת התיירות דרכים שלובות دروب متداخــــــلة פועלת בעברית וערבית, מה שהוסיף לאתגר, בו אנו מקווים שעמדנו בגבורה
עמותת סיכוי פנתה אלינו כדי לעשות סדר בארבע קבוצות תיירות בגליל. היה להם חשוב לשמור על הזהות העצמאית של כל מותג, וכן היה להם חשוב שהטפל בלוגואים אך ללא שינוי משמעותי. ראשית, בודדנו צבעוניות לכל קבוצה, כדי לבדל כל קבוצה מהשניות. שנית, איחדנו את השפה החזותית. טיפוגרפיה, גריד ואופי. שלישית, יצרנו מותג אב ראשי, שיאגוד וירכז בתוכו את כלל הקבוצות. פעולה זו יוצרת סדר ומבטלת את התחרות הפנימית המיותרת שהתקיימה בין הקבוצות השונות, ובמקום זאת מבטאת שפע ומגוון. עמותת התיירות דרכים שלובות دروب متداخــــــلة פועלת בעברית וערבית, מה שהוסיף לאתגר, בו אנו מקווים שעמדנו בגבורה
הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
עמותת סיכוי פנתה אלינו כדי לעשות סדר בארבע קבוצות תיירות בגליל. היה להם חשוב לשמור על הזהות העצמאית של כל מותג, וכן היה להם חשוב שהטפל בלוגואים אך ללא שינוי משמעותי. ראשית, בודדנו צבעוניות לכל קבוצה, כדי לבדל כל קבוצה מהשניות. שנית, איחדנו את השפה החזותית. טיפוגרפיה, גריד ואופי. שלישית, יצרנו מותג אב ראשי, שיאגוד וירכז בתוכו את כלל הקבוצות. פעולה זו יוצרת סדר ומבטלת את התחרות הפנימית המיותרת שהתקיימה בין הקבוצות השונות, ובמקום זאת מבטאת שפע ומגוון. עמותת התיירות דרכים שלובות دروب متداخــــــلة פועלת בעברית וערבית, מה שהוסיף לאתגר, בו אנו מקווים שעמדנו בגבורה
מה ההבדל בין עיצוב לוגו וקטורי לבין עיצוב לוגו בפוטושופ? עיצוב לוגו נשמע אולי עניין פעוט ופשוט, אך בבואנו לעצב לוגו יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון נראות הלוגו ונראות הצבעים על מרקמים ושטחי פרסום שונים. כיצד הוא ייראה בשחור לבן במידה ויועבר בפקס? האם הוא פשוט ופרקטי וייחרט בזיכרון הצופים? האם הלוגו בעצמו ופונט הכיתוב מותאמים לאופי החברה? ישנה ח...

כל עסק שרוצה להיות נוכח גם ברשת, חייב לפנות למשרד פרסום דיגיטלי, ולהבין מהן האפשרויות שלו לחדור לרשת. ניתוח הפעילות העסקית, הבנת השוק בה העסק הזה פועל, הבנת היעדים שלו ומיהם המתחרים בשוק שלו, יעזרו למשרד הפרסום להציג בפניו את צעדי הפרסום המתבקשים לגביו. אפיון העסק בדרך כלל נעשה במושגים של: יקר, זול, תוצרת כחול לבן, יבוא מסין. פרישה ארצית, סוגי מו...
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
בעולם המיתוג המסורתי, הכול הרבה יותר ברור. עסקים משקיעים לא מעט בספרי מיתוג עבי כרס, המפרטים את החוקים והתקנות הנוגעים ללוגו, לצבעי המותג, לשפה החזותית, לשפה הוורבלית וליישומים השונים שלהם באמצעי מדינה שונים. אין ספר מיתוג שנכתב בעשורים האחרונות שאינו מתייחס גם ליישומה של שפת המותג בעולם הדיגיטלי, אולם בעלי עסקים רבים, למדו על בשרם בדרך הקשה, כי...
שפה חזותית חדשה ומקיפה לקואליציית תג מאיר: אור במקום טרור, אשר מהווה נדבך חשוב מאוד במציאות הישראלית העכשווית. אנחנו גאים מאוד בתוצאה, ועוד יותר גאים לקחת חלק בתהליך שהארגון עבר. ראשית, החלטנו לשמר את הצבעוניות המקורית (בולטת מאוד בסבך הארגונים המקבילים) אך לוותר על הלוגו (מילולית הלוגו היה תג, שמאיר...). שנית, החלטנו לחזק את המימד היהודי של הארגון ולהבליט את המוטו - סור מרע ועשה טוב . שלישית, פיתחנו שפה דואלית שמגיבה לפשעי שנאה מחד (באמצעות אייקון של "איקס" יחד עם המלל "סור מרע", ומדגישה את היוזמות החיוביות מאידך (באמצעות אייקון של "וי" יחד עם המלל "עשה טוב". בנוסף כמובן שדאגנו לעצב סט אייקונים, ניירת, גריד פרסומי ואתר אינטרנט
מה ההבדל בין עיצוב לוגו וקטורי לבין עיצוב לוגו בפוטושופ? עיצוב לוגו נשמע אולי עניין פעוט ופשוט, אך בבואנו לעצב לוגו יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון נראות הלוגו ונראות הצבעים על מרקמים ושטחי פרסום שונים. כיצד הוא ייראה בשחור לבן במידה ויועבר בפקס? האם הוא פשוט ופרקטי וייחרט בזיכרון הצופים? האם הלוגו בעצמו ופונט הכיתוב מותאמים לאופי החברה? ישנה ח...
גרין קאסט הינה חברה המנהיגה מהפכה בענף הבניה: בלוקי תבנית ליציקה, החוסכים 50% מזמן הבניה. והשוס הכי גדול, אותו החלטנו להדגיש משמעותית בשפה המותגית: בניה ירוקה. מה זה אומר? גם חומר ממוחזר, גם בידוד תרמי שחוסך עלויות חימום/קירור ועוד. פיתחנו שפה הלוכדת בתוכה את שני האלמנטים החשובים של המותג, שנדמים כמנוגדים: עולם הטבע הרך מצד אחד (בצבעוניות, בסמל הצומח ועוד) ועולם הבניה הנוקשה (בקוד הטיפוגרפי, בשפה הריבועית, באינפוגרפיקות ועוד) מצד שני. בנוסף, מכיוון שהטכנולוגיית ייצור הבלוק חדשנית, יחסית לתחום הבניה השמרני, החלטנו להתכתב עם עולם ההייטק, סביבת מסך ואווירה ממשקית. וכך, כל ערכי הליבה של המותג - חדשנות, סביבתיות ואיכות - מתלכדים יחד לשפה אחת שלמה
החלום על הקמת חברת סטאראפ שתשבור את השוק הוא חולם שקורץ לרבים, אולי בשל העובדה שלעיתים רחוקות אנו נתקלים בכותרות מבצבצות מהעיתונים, המספרות על אקזיט של חברת סטאראפ כזו או אחרת, בסכומים של מיליוני ועד מיליארדי שקלים. ברוב המקרים, חברות הסטאראפ מצליחות להגיע לשלבי פיתוח המוצר, אולם המקום בו הן נכשלות הוא כניסה אל השוק ויצירת חשיפה רחבה וקשר עם הקהל... 
×