ב-68 שנות קיומה של מדינת ישראל, אין ספק שקרו לה הרבה מאוד דברים שלא היו קשורים כלל למיתוג אלא להישרדות ובניית הארץ. היום- כשאנחנו חיים את החיים, אנחנו רוצים לחוות אותם עד הסוף וחלק מתחושת הבלעדיות והיציאה מהכלל, להפסיק להיות "אנו באנו ארצה" ולהתחיל להתנהג כמו כל העולם המערבי הנאור, זה מיתוג אישי שהולך ותופס תאוצה בכל הרמות ובכל המסיבות האישיות כמ...
תארו לעצמכם יש לכם 2,000 חברים בפייסבוק, את חלקם אתם מכירים ממש טוב ולכן גם ביקשתם מהם בזמנו שהקמתם דף עסקי בפייסבוק לעשות לכם לייק וזה משום שפייסבוק לא הסכימו שדף הפרופיל שלכם יהיה גם פרופיל העסק שלכם והיו לו סיבות טובות. לא צריך לערבב בין חיים אישיים לעסק, זה מה שפייסבוק חשב. והעובדה שפייסבוק היא רשת חברתית הובילה אותה לחוקק חוקים ששומרים עליה...
הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת...
ב-68 שנות קיומה של מדינת ישראל, אין ספק שקרו לה הרבה מאוד דברים שלא היו קשורים כלל למיתוג אלא להישרדות ובניית הארץ. היום- כשאנחנו חיים את החיים, אנחנו רוצים לחוות אותם עד הסוף וחלק מתחושת הבלעדיות והיציאה מהכלל, להפסיק להיות "אנו באנו ארצה" ולהתחיל להתנהג כמו כל העולם המערבי הנאור, זה מיתוג אישי שהולך ותופס תאוצה בכל הרמות ובכל המסיבות האישיות כמ...
אחרי חודשים של פיתוח - קוטפים את פירותיו של המיתוג מחדש של גינות קהילתיות ירושלים (היינו חייבים את המשחק מילים...). בתחילת התהליך שאלנו את עצמנו מה הרלוונטיות של גינה קהילתית לעת הזאת? הפיתרון היה להצמד לערכים הבסיסיים שהגינה טומנת בתוכה: טבע/חיים, קהילה/חברה ופשטות/תמימות (במובן החיובי של המילה). פיתחנו שפה שמהדהדת את המגע עם האדמה, צבעונית ומרובת אלמנטים, שמסודרים כמו ערוגות
העולם בו אנו חיים משתנה ומתפתח במהירות, המחייבת אותנו להתקדם באותו הקצב בכדי לא להישאר מאחור. הדבר נכון לכלל התחומים, לרבות עולם הפרסום. פרסום במדיות הדיגיטליות נחשב כיום למצרך חובה, עבור כל בית עסק שבעליו מעוניין להגדיל את רווחיו. לא פחות חשוב, ובדרך כלל נלווה אליו, הוא נושא מיתוג העסקים. הפרסום בגוגל מאפשר לעלות את המיתוג של עסקים, בכך שחושפת א...
לכבוד שבוע העיצוב בירושלים חוברים וי מייק קארפטס לצמד המעצבים הגרפיים הירושלמי, סטודיו גרוטסקה. איתם טובול ושירה גליק להוטים באותה המידה אחר תבניות, צבעים ותקשורת ישירה. יחד הם צברו תיק עבודות עשיר של עיצוב גרפי ודיגיטלי, מסחרי כמו גם עצמאי. לאחר חודשיים של שיחות אינטנסיביות, באופן דיגיטלי ופנים אל פנים, יצרו שני הגופים האלה עבודות המדברות זו עם זו. אל מול שטיח חדש של ההולנדים. המורכב מעפרונות, עבודה קפדנית של איסוף פרטים לכדי שלם הרמוני אחד, בוחרים סטודיו גרוטסקה לבצע מהלך הפוך ולפרק עשרות דימויים ומסרים, בצורה רנדומלית שאין לדעת מה תוצאתה תניב דרך שימוש ב-144 פנקסים מלאי דימויים. בעוד השטיח חי בדיאלוג עדין עם הקהל וקיומו תלוי בהפרדה ממנו, אצל גרוטסקה הקהל מוזמן לבוא ולתלוש כל דף שירצה, ולמעשה העבודה תלויה באינטראקציה זו. יחד, שתי העבודות מהדהדות תהליך בלתי פוסק של כתיבה ומחיקה, גילוי וכיסוי
עיצוב לוגו לקבוצת מדריכי הטיולים "על המקום", כחלק ממיתוג ושפה חזותית מקיפה. טיפוס האות העברי מבוסס על שילוט רחוב ישן בירושלים, שפותח לפונט שלם. העיצוב משקף את העיסוק העדכני והנוסטלגי של "על המקום" בירושלים החדשה והארצית וחיי היום יום שלה. ובעיקר את מה שהם מנסים להזכיר כל יום: כשהולכים ברחוב בירושלים, כל רחוב, זה אף פעם לא סתם רחוב וסיפור מרתק כלשהו תמיד מסתתר מעבר לפינה

גיוס כספים דרך קרנות, המדען הראשי, חממות או אנג'לים, משמע לשעבד כבר בשלב ההתחלתי את הרעיון שלכם, את המוצר לכשיהיה מוגמר וגם מעט מעצמכם. כדי להימנע מכך, סטארט-אפים רבים מצאו דרכים יצירתיות בכדי לגייס מימון -זה אולי נשמע מופרך ואפילו קצת הזוי, אך בהחלט אפשרי. אפשר להשיג מימון ל- מיתוג עסקי לסטארט אפ באינטרנט. ויש כבר כמה וכמה גופים שמיישמים שיטותא...
×